alvamsptjejen

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva ♥ - 23 februari 2012 20:12

Jag har problem enligt Veckans intervjuv. Jag har inte hittat nån som vill bli intervjuvad. Synd men 

om du vill bli intervjuv Komentera elr maila mig på msp. Till Alva.R

Då låvar jag att ni kommer få en:


 

Det är samma fråger varje vecka. ibland kan jag byta ut nån fråga.

Tjaoo...

Av Alva ♥ - 20 februari 2012 17:44

Jag vet inet hur man länkar. Det är när man te.x tar ett skärmklip på en blogg. Sen vill man att om man trycker på bilden eller på en text kommer man till bloggen. 

Om ni vet hur man gör skriv det på en komentar. 

Vore super snält (:

Av Alva ♥ - 12 februari 2012 16:23

Nu har jag intejuvat en ny denna vecka.

Jag intejuvat: Michelle_5

vIllken är din favo-mat: caesar sallad

villken är din idol: Miley cyrus

villken är din favo-färg: lila

Villken är din favo-djur: katt

Hur många stjärnor skulle du betygsätta msp: 5 stjärnor

vad tycker du om årets melodifesteval: okej

Villken sak gillar du mest att göra på msp: Spela utklädnings spelet


Det var veckan intejuv!

Av Alva ♥ - 6 februari 2012 16:25

Jag intejuvade: elisaso

Villken är din favo-mat: Pizza

Villken är din idol: Selena gomez

Villken är din favo-färg: Lila

Villket är ditt favo-djur: Hund

Hur många stjärnor skulle du betygsätta msp: 5 stjärnor


Det var veckan intejuv!

  



Av Alva ♥ - 5 februari 2012 16:26

Hej, jag har kommit upp till LEVEL 6!!!

JIPPIE!  


   

Presentation


Hej, Det är Alva.R ifrån Msp som det kallas!
Min blogg handlar om mitt msp liv, Jag skulle bli glad om du gav en komentar eller, du kanske har lust att fråga en fråga, Vem vet... (?)
Ha det gött Mvh Alva.R ♥


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards